Klantenservice

Bekijk hieronder de uitleg op diverse onderwerpen. Mocht u nog steeds vragen hebben of is iets nog niet helemaal duidelijk, dan kunt u ons e-mailen op info@grammer.nl of bellen op het onderstaande nummer.

Telefoonnummer

+31 (0)180-512 866

E-mail

info@grammer.nl

Contactformulier

Ga naar het formulier


Bestellen op Grammer.nl

U kunt via onze webshop eenvoudig bestellen. Elke product geeft u de mogelijk om een stoel te kopen of om deze eerst samen te stellen met diverse opties*. Zodra u tevreden bent met uw stoel of samenstelling dan kunt u dit toevoegen aan uw winkelmand. Vanuit de winkelmand pagina krijgt u een totaaloverzicht te zien van alle items in je winkelwagen inclusief de prijs met btw 21%.

 

*Prijzen van opties worden exclusief btw vertoond. In uw winkelmand kunt u zien wat uw totaalprijs is inclusief btw 21%.

 

Betaalmethodes

 

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor Grammer.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Verzenden van goederen

Alle gangbare artikelen leveren we in Nederland en België binnen 1-5 werkdagen. Bij grammer.nl worden alle aankopen binnen Nederland en België franco geleverd. Het bezorgen van de producten wordt verricht door UPS.

 

Levering buiten Nederland en België

Aanvullende bedrijfsvoorwaarden voor de EU-interne markt, grensoverschrijdende leveringen in EU-landen, EVA-staten en derde landen. Voor de levering bedraagt uw aandeel in de verzendkosten:

 

€ 18,- bij levering naar Andorra, Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Liechtenstein, Griekenland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Zweden, Zwitserland, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Hongarije, Vaticaanstad, Cyprus.


€ 40,- bij levering naar Albanië, Argentinië, Australië, Bahama’s, Bahrein, Barbados, Bosnië-Hercegovina, Brazilië, Brunei, Chili, China, Gibraltar, Japan, Canada, Kaapverdië, Katar, Koeweit, Maleisië, Macedonië, Mexico, Moldavië, Montenegro, Nieuw Zeeland, Oman, Peru, Filippijnen, Servië, Singapore, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, UAE, USA, Venezuela, Uruguay.

Heeft u vragen over de bezorging van producten? Neem dan contact op met ons.

 

Garantie

Op de door de B.V. geleverde zaken geeft de B.V. garantie indien en voor zover door de fabrikant jegens haar garantie wordt verstrekt. Voor maten en gewichten gelden de normen zoals gehanteerd door de fabrikanten. De garantie vervalt indien;

  1. het geleverde door de wederpartij niet wordt gebruikt voor het doel waarvoor dit bestemd is;
  2. de gebreken het gevolg zijn van de ondeugdelijkheid van de door wederpartij verstrekte gegevens, tekeningen, modellen, vormen, mallen etc;
  3. wederpartij niet of niet geheel voldoet aan enige verplichting, voortvloeiende uit deze of een met deze overeenkomst samenhangende overeenkomst;
  4. indien de B.V. tijdig te kennen heeft gegeven dat zij zich niet kan verenigen met de door wederpartij voorgeschreven keuze van materiaal en/ of werkwijze.

De garantie houdt in dat door de B.V. in beginsel gegrond bevonden klachten inzake tekortkomingen van en/ of fouten in de geleverde zaken met de betreffende fabrikant geregeld worden, indien en voor zover zulks valt binnen de door de fabrikant verstrekte garantie.

Uw product retourneren

Wilt u als zakelijke klant een product of producten retourneren, dan kunt u ons contacteren via

E-mail: info@grammer.nl
Tel: +31 (0)180 – 512 866

Vermeld hierbij uw bestelnummer en de reden van retour. U kunt ook een bericht sturen via onze contactpagina.

 

Onderstaand retourrecht geldt alleen voor consumenten!

 

Download hier uw modelformulier voor herroeping

 

U heeft als consument het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

 

De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van Eblo Seating B.V.

 

RETOURADRES:

Schrijnwerkersstraat 10

3334 KH, Zwijndrecht

Nederland

 

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Wanneer krijg ik een factuur?

U ontvangt een factuur per e-mail zodra uw bestelling is overhandigd aan de bezorgdienst.

Heeft u geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Beveiligde verbinding op Grammer.nl

De Grammer webshop is voorzien van een Certificaat (SSL). Dit certificaat houdt in dat er altijd een beveiligde verbinding is tussen uw browser en de webserver. U kunt dit herkennen aan het groene slotje dat verschijnt bovenin de zoekbalk van uw browser.

 

Hiermee bieden wij een extra laag beveiliging bij het uitvoeren van creditcardtransacties, andere betalingen zoals: iDeal en logins op onze website.